Аналітика
Як ребрендингувати Україну в Японії і навпаки?
16 березня 2021, 18:28
автор:

 

Пропонуємо до вашої уваги аналітичний коментар Такаші Хірано, Керівника японської секції в Укрінформі, написаний на замовлення Центру “Нова Європа” за підсумками форуму “Азійська стратегія в дії. Роль українсько-японської співпраці”.

PDF-версія коментаря доступна тут.

 

“Україна останніми роками суттєво активізувала публічну дипломатію, певною мірою вже спостерігається поліпшення іміджу України за кордоном. Проте наразі не всі спроби забезпечують очікувані результати. Це частково зумовлено тим, що українська публічна дипломатія прагне передати привабливі сигнали, без адаптації змісту і способів презентації до світогляду місцевої аудиторії. Водночас успішність публічної дипломатії великою мірою залежить від розуміння місцевих особливих факторів. Для якісної адаптації передусім потрібно провести ретельний аналіз щодо сприйняття образу України.”

Підпишіться на новини Центру "Нова Європа", щоб знати все першим!

Підпишіться на наш місячний дайджест, щоб нічого не пропустити!